uutta lautaa hommaamassa

Mulla ei oo tällä hetkellä lautaa, joten surffailin tuossa UNION FIVE:N sivuilla ja löysin mulle uuden laudan: DC Biddy
Selailtuani hetken, näin mainoksen, että laudan ostajalle FORUM Faction - siteet kaupan päälle (ovh 179€),  joten tarjous olis tosi hyvä, säästäis ihan kivasti =) Niitä on saatavilla mustat, musta-punaiset tai valkoinen-sininen pari.

Toinen vaihtoehto olis HEAD Stella Rocka - lauta+ side -paketti

Monot olis hyvät, jos rinteeseen meinaa mennä,  joten perus BURTON Mint monot olis mun mielest hyvät =)

Tossa mun synttäritoive :) ps. Virallisesti torstaina pääsee rinteesee!!

3 kommenttia:

  1. dääm:D itellä oli ennen dc'n lankku mut vaihdoin koska pohja ei toimi... :D mielipidekysymys sinänsä. mutta suosittelen nitroo tai burtonii=)

    VastaaPoista
  2. isa: Oon kyl katellu burtoneita ja sit yhtä riden lautaa... Et pitää nyt miettii :)

    VastaaPoista
  3. hahaha älkää viittikö. laittakaapa videoo mis laskette.

    VastaaPoista

kommentoi mitä pidit, eve ja anni kiittää (: