Kausi avattu!

Lord Est ft. Mikael Gabriel - Vuosi vaihtuu

Heipsan ja hyvää uutta vuotta! Maanantai aamulla saavuin pohjosesta ja oli kyllä kiva reissu :) Lunta Pyhällä oli about puol metrii ja kaks päivää sato yötäpäivää lisää. Rinteessä olin parina päivänä ja rinteet oli tosi kivat ja monipuoliset ja ne oli hyväs kunnossa. Nyt kuvia...









rinnekuvat otettu kännykällä, laatu <3






UV:n yönä oli jätkät saunonu innoissaa

 Olin siis iskän luona Pyhän-Haltijanmajat - nimisessä mökkikylässä. Siitä matkaa rinteeseen 5 km. Mun mielestä toi paikka oli tosi kiva ja rauhallinen :)




 Latukahvilasta saa parhaat munkit!






5 kommenttia:

  1. se on kyl MIKAEL GABRIEL REPS XDXXD

    VastaaPoista
  2. Ano: Todellakin reps :D Ensin kirjotin Gabriel, mut mietin et ei se ollu, et miks kaikki on puhunu granlundist :DD anniosaa.com Mut kiitti, ku huomautit =)

    VastaaPoista
  3. mikael grablund :P voiii,;D mut hei kivoi kuviaa ja ois kiva jos ois kuvii siit ku sie lasket (:

    VastaaPoista
  4. Ano: Jep, oon vähän tämmönen sekoilija :D Kiitti ja joo munki mielest olis, mut tällä kertaa olin rinteessä yksin, niin ei oo kuvia. Talven aikana tulee kyllä kuvia, joissa näyn rinteessä, I promise!

    VastaaPoista

kommentoi mitä pidit, eve ja anni kiittää (: