Pyhä is calling

 Pitäis vissiin alotella pakkaamaan kamoja, sillä ke klo 19.22 juna lähtee kohti Kemijärveä :) Eve ei nyt pääse lähtee mukaa, mut me tehää joku laskureissu täs talven aikaan jonnekkii kyl! :-) Huomenna meen kaupungille ja ostan uuden fleecekerraston, kun vanha on jtn kokoo 164 cm xd  Ja uudet laskuhanskat olis ihan jees, kun rikoin ne Tahkolla viime vuonna. Tahkosta puheenollen, viime hiihtolomalla, kun olin kaverin kanssa lähdössä tahkolle niin puolessa välissä matkaa äiti soitti mulle, että unohtukos jotain kotiin.. No olin vaan, että ei tietenkään, kuinniiin. Kuitenki olin unohtanu mun snoukkamonot kotiin eteiseen :DD Noh, äiti vei ne matkahuoltoon ja pikapakettina Nilsiään, niin ne oli seuraavana aamuna jalassa, kun lähdin rinteeseen :)


2 kommenttia:

kommentoi mitä pidit, eve ja anni kiittää (: